Höstaktiviteter.

Snart är det fan jul igen.
Okej, inte riktigt än men om mindre än två månader. Det har varit en rätt regnig och blåsig oktober som lämnat mer att önska. Trots det har jag hittat på en del grejer.
Jag var på Bokmässan i Göteborg i slutet av september tillsammans med Charlotte. Var första gången jag var där, det var kul och intressant. Köpte lite böcker av nya författare och fick även lyssna till föredrag av några av mina favoritförfattare :-)

Buggkursen har löpt på bra och nu är det bara två gånger kvar. Känns som man lärt sig många nya turer, ska bara komma ihåg dom också. :-P Kul att ha fått träffa lite nya folk med.

För två veckor sen hade vi i Näsbykören en gemensam konsert ihop med Sonja Alden i Näsby kyrka. Det blev verkligen en jättefin konsert och fullsatt kyrka förstås.

Älgjakten har hållit på några veckor och jag har varit ute tre gånger, med olika lag. Har fått se en kviga och en tjur men den dagen jagade vi bara kalv så de fick springa förbi. Pappa har skjutit två älgar första veckan :-D Känns härligt att få vara med ute i skogen, hoppas det ska komma någon älg till mig framöver också :-)

Har även hunnit med att träffa mina gamla jobbarkompisar två gånger, känns inte som det var 1,5 år sen man slutade på djursjukhuset. Har gått fort :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0