Klantskalle.

Förra helgen råkade jag köra sönder min bil. Jag skulle backa och vända på svärföräldrarnas gård och i vägen stod en gammal jordbruksmaskin. Med ett brak backade jag in i denna och fick två stora hål i kofångaren. Så det blir att byta denna inom kort, får betala 3000 i självrisk bara, sura pengar.

Nyårsafton firade vi hos Anders och Charlotte, trevligt med god mat och sällskapsspel, och raketer fick vi också se :-)

Till helgen blir det ölprovning i Växjö, ska bli kul :-)

Om några veckor är det dop för min brorson och då ska jag sjunga på dopet, hoppas det kommer gå bra. Har valt ut några sånger som jag tycker passar. :-)

Hoppas kunna gå och fiska snart, nu håller isen för det har varit kallt ett tag :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0