Lokalrevy.

Igår var jag och Robin tillsammans med min familj på lokalrevyn i Vetlanda. Den var väldigt rolig tycker jag, blev många skratt. :) Vi satt allra längst fram i aulan så det blev kanske lite för nära för att ta in hela scenen men det fungerade.

Det är fortsatt snöigt ute, idag ligger dock temperaturen runt nollan så det töar lite. Hoppas inte för mycket bara... Hoppas på att kunna gå och fiska med pappa nån dag i veckan. Jag jobbar kvällsvecka så det kan gå på en förmiddag innan jobbet.

Vad gäller jakten så får det bli satsning till nästa säsong i stället. Har inte hunnit komma ut på dessa helger som varit så det får bli hårdsatsning till hösten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0