Jaktstig.

Idag har jag varit iväg med min bror Stefan på jaktstig utanför Kalmar. Det innebär att man går en bana med olika rörliga måltavlor som man ska träffa med hagelgevär. Det var första gången jag har gått en sån här stig och även första gången jag egentligen prövat min hagelbössa. Man kan få max 200 poäng (men då är du ju jävligt duktig o tränad), jag skrapade ihop 86. Rätt dåligt resultat om man ser till helheten men det var ju första gången och inte lätt när målen rörde sig snabbt. Men roligt var det så det blir nog att åka iväg fler gånger.

På tal om Stefan, han och hans tjej ska få barn i oktober :-D Så jag ska bli faster. Lille bror, ska du bli pappa? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0