Fullständig jägarexamen = check! :-D

Igår fixade jag godkänt på högviltsprovet! :-D Så jävla skönt att ha det avklarat och det gick betydligt bättre än mina tidigare försök. Inledde med två fulla serier direkt så jag hade sju försök till på mig att skjuta fullt den sista serien. Då började själva älgfiguren krångla o fastnade mitt i banan, åkte baklänges samt åkte inte ut alls från boet. Så det blev en längre paus för att fixa den. Tappade lite fokus där så de två nästa serierna bommade jag minst en bom i varje. Sen i den femte serien sköt jag fullt o saken var klar. Yes! :-) Sköt en sjätte serie för skojs skull och även den blev full :-P Så nu blir det att leta vänsterstudsare på allvar för den högerhänta kvinnan! ;-)

Var även på 25-årsfest för bror igår, det var ett roligt galej men blev lite för bra med drickan så idag har man varit rätt trött ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0