Nya skor.

Jag har köpt två par skor på två dagar. Det är mer än jag normalt köper på två år. Jag gillar inte att köpa skor. Men nu behövdes det verkligen. Det blev ett par vingerkängor (fick ta en storlek för stora för min storlek var såklart slut...) och ett par kängor till jakten. Jag hoppas det kommer bli bra så jag inte ångrar mig, fick ju lägga ut en del för två par kängor. Nu behöver jag få tag i jaktkläder också, varit och kollat i några butiker men inte hittat rätt storlek och modell (fanns dåligt med dammodeller).

I fredags var vi på humorshow i konserthuset i Växjö, det var roligt :-) Och igår bowlade vi.

Ställde om klockan idag och det blev genast mörkare på kvällen. Det går mot vinter...

Jobbdagarna går. Det är mycket att göra för det mesta. Känner mig lite jobbtrött. :-/
 
Idag fick vi städa ordentligt i lägenheten då ugnsluckan plötsligt trillade ut och gick i tusen glasbitar. Det var splitter överallt. Jaja. Det blev iaf rent här och hoppas hyresvärden kan fixa det snarast.
Fick upp min gamla hushållsvåg idag med :-) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0