Borttappad beställning.

Igår ringde jag till Jaktia för att kolla läget med min beställning av studsaren. Det har gått närmare 7 veckor sedan jag var där och beställde vapnet och har inte hört något under den tiden. När jag ringer dit verkar de inte veta vilket vapen det handlar om och det framgår snart att de har tappat bort min beställning och att den aldrig gått iväg. Helvete säger jag bara. Så förbannad man blir. Här har jag väntat i sju veckor på att få licens och klart att den inte kommer när det inte finns nåt vapen beställt. Jävla klant i affären. Så jag hoppas verkligen de kan lösa detta nu och få hem ett vapen till mig snabbt. Jag ska sträva efter prisavdrag också för deras slarv, får se hur det går med det. Arghhh.

Idag har jag varit med Stefan på älgjakt, vi hade med oss en hund; blandras gråhund/karelsk björnhund. Dröjde inte länge innan det skälldes ståndskall och det höll i sig flera timmar. Lyckades smyga oss riktigt nära inpå hunden och ko med två kalvar men kom aldrig till att skjuta. Men det var spännande att komma så nära.

Inser att det börjat bli mycket jakt i bloggen. Haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0