Tikkan är hemma :-D

Idag har jag varit och hämtat hem mitt kulvapen. Efter strulet med beställningen så blev det fart i försäljaren så på knappt en vecka fanns grejerna hemma. Jäkla tur för honom. Det pris vi bestämt från början stod fast trots att jag hade velat ha prisnedsättning, däremot fick jag med snabbfästen till kikaren och fyra askar ammunition som kompensation. Dessa grejer var värda ca 2000 kr. Ljuddämparen har jag ju i stort sett fått på köpet också så jag får väl vara nöjd. Det är ju stora pengar det handlar om så jag hoppas jag ska bli nöjd med geväret. Bara o skjuta in det någon dag här så får vi se när det blir jakt nästa gång med eget vapen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0