Skjutövning = ont i axeln.

I onsdags började skjutövningen i jägarkursen. Vi sköt lerduvor och med kula, tre timmar var vi på skjutbanan och jag var rejält trött i armarna efter det. Bäst gick kulskyttet, lerduvorna är svåra att träffa än :-S Såhär två dagar senare har jag fortfarande ont över vänster nyckelben, det är ömt som träningsvärk. XD Men träna behövs... Roligt är det iallafall :-D

Förra helgen var det cruising i Vetlanda, det var roligt, mycket bilar och folk ute.

Speedwayen har kört igång igen, var på plats i tisdags när Vetlanda skulle köra mot Smederna, men det regnade så mycket så det blev inställt och matchen kördes i onsdags iställe, då kunde jag inte gå eftersom jag var på skjutbanan. Men Vetlanda vann iaf. :-)

I morn ska jag åka till Norrköping och träffa kompisarna från Skara igen, snart ett år sen vi sågs sist :-o :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0