Norrköpingsträff :D

Förra helgen var vi i Norrköping och sammanstrålade Skaragänget igen efter nästan ett års frånvaro (!). Och ändå kändes det som det var igår man sågs. Vi var på vikingamarknad med riddarspel, sedan åkte vi till Söderköping och åt middag ute, och glass förstås som stan är känd för :P Sen blev det tacos på kvällen och filmtittande.

Varit på en skjutövning till, blir vansinnig på de satans lerduvorna. Ska prova ett annat hagelgevär nästa gång, känns som det jag skjutit med hittills dels är för långt och sedan inte passar mig. Hoppas det funkar bättre med det andra jag ska prova med.

Idag är jag hemma och är sjuk. Gårdagen förflöt i en egen liten bubbla på jobbet, jobbade stallkväll och det var mycket o göra, jag gick där genomsvettig och glansig i ögonen med snoret rinnande, så idag blev det att vara hemma och vila. Blir hemma i morgon med...

Nästa vecka är det dags för Dublinresan! :D Äntligen är vi där, ska bli så kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0