Semesterplaner :D

Det är tre veckor kvar tills jag får semester och det känns som en evighet. Halva personalstyrkan har börjat sin semester på jobbet och det är mycket att göra, antar det är därför det känns som det går så segt om dagarna. En dag i taget så kommer jag närmare min ledighet också.
Vi har bokat en resa på semestern, en weekend till Prag, och jag får Robin med mig! :D Ser mycket fram emot detta och hoppas det blir så bra det kan.
Annars blir det nog GP-speedway i Målilla, Virserums marknad och att fixa det sista skjutprovet under semestern. Så jag blir helt klar med jägarexamen sen :)

Det var midsommar förra helgen och vi var hemma hos Elins föräldrar, de hade ordnat grannfest, vi åt god mat och hade femkamp och lekar, det var trevligt :)

Har köpt mig en ny cykel (äntligen enligt Robin). Blev en lila 8-växlad Crescent, men så fick jag betala lite mer för den också. Ja ja, den går bra iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0