Första semesterveckan.

Nu har jag varit ledig en vecka, har mest varit hemma och gjort saker. I måndags var jag hos farmor och bakade våfflor, det var uppskattat. :-) Sedan grillade jag hos Elin på kvällen. 
Vi har också varit i Elins sommarstuga och grillat och fiskat från onsdag till torsdag. Vi åkte på dagsutflykt och spelade minigolf och fikade på ett gammalt lantcafe mot Växjöhållet. Vädret var okej men blåsigt som vanligt. 
Idag har Robin och jag tagit en cykelrunda på närmare 2,5 mil i motvind, jobbigt var det men det gick an. Så nu är jag rätt trött i benen. Ska avsluta kvällen med grillning. 
 
I morgon blir det speedway i Målilla, verkar som det ska regna förstås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0