Jul på djursjukhuset.

Igår var det julafton och jag tillbringade den dagen på jobbet. Jobbade kvällspasset och fick ta en sövning direkt när jag kom dit. Sedan hade vi o göra hela kvällen, även om det bara kom ett akutfall på hela kvällen så var det mycket pyssel och mediciner med de inneliggande djuren. Kunde gå hem i tid iaf.
Kändes verkligen inte som julafton eftersom man ställt in sig på att jobba och det är bara regn och blåst ute. :-(

I söndagssöndags sjöng vi med kören i kyrkan, det blev jättebra och det var två fullsatta konserter.
Sen i tisdags var jag hemma i Stenberga och tittade på deras julkonsert. Lite nostalgi då jag var med i den kören tidigare.
I onsdags var vi på uppesittarkväll hos Elin och Serki. Spelade bingolotto och julklappsspel :-) Och bytte riktiga julklappar, vi gav bort glas med foto av oss på och vi fick en upplevelse i julklapp av dom; att åka till Universum i Göteborg, ska bli kul :-)

Fick ett sällskapsspel av Robin i julklapp, det hette Besserwisser, undrar vad han vill säga med det, haha 😁

I morgon jobbar jag igen så det blir ingen annandagsjakt för mig. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0