Nära skjuter ingen hare... Igen.

Jag misslyckades med högviltsprovet i torsdags också. :-( Denna gången blev ingen serie godkänd men många med en bom i varje. Skotten som träffade tog perfekt, så det grämer mig att det inte gick vägen. Så det är bara att prova igen...

Har nu jobbat första veckan efter semestern och det har varit mycket. Jobbat helgen också och det har inte direkt varit nån kul helg. I lördags skrev vi in nästan alla patienter som kom och igår fick vi in en hund med magomvridning som behövde opereras direkt. Jag hade fram tills dess aldrig sett en hund med magomvridning innan... Men det fanns inget val, det var operation eller avlivning. Nu gick allt väl med narkosen och hunden vaknade bra efteråt och verkade rätt tillfreds när jag gick hem. :-) Jag fick även i den tre kanyler trots att den var så jävla dålig, varav en i ett bakben och det var första gången nånsin jag lyckades med bakbenskanyl, så det var den rätta patienten att lyckas på.

I morn blir det speedway; Vetlanda - Dackarna. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0