Semester :D

Jag har haft semester i fem dagar och det är så skönt o va ledig. Har hunnit göra massa saker som jag inte hinner när jag jobbar, varit ute och fiskat med Robin, sett utomhusteater, träffat kompisar och en del annat. Ikväll bär det av till Lysvik mitt i Värmland för att gå på bröllop i morgon, när Marica och Marcus gifter sig :) Väntar bara på att Robin ska komma hem från jobbet så vi kan dra iväg.

Sen på tisdag åker jag till Kroatien med Charlotte :D Kan inte fatta att det redan är dags! Ska bli så skönt o komma iväg lite, för tillfället är det inte så bra väder, med blåst och regnskurar varje dag :/ Hoppas det blir bättre tills jag kommer hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0