25 år.

Födelsedagen passerade utan 25-årskris, men känns ändå som jag passerat en gräns i livet. Känner mig som vanligt men ändå inte. Blev jag äldre helt plötsligt, eller kom det smygande som det brukar göra? Jag vet inte.

Hade en trevlig kväll på 25-årsdagen när vi var och åt middag ute. Sedan tårta hos Robins föräldrar. Ikväll ska jag hem till mamma och pappa och fira lite.

Var på speedway i tisdags och onsdags, vilket resulterade i ännu en SM-final för Elit Vetlanda :D Piraterna kommer även i år stå för motståndet, vi får se om det kan bli guld.

Hade en jäkla strulig eftermiddag på jobbet igår så det är skönt att ha en dag ledigt idag. Jobbar visserligen helgen nu så det kommer väl ändå bli mycket att göra... Suck. Jag hade behövt semester igen känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0