Värmlandsweekend :)

Förra helgen var jag uppe i Karlstad och träffade Skaragänget hemma hos Marica och Marcus. Kul att ses igen efter 3 månader. Tog det lugnt med tacos och film, men hade ju mycket att prata om så tiden gick snabbt i alla fall. Skulle egentligen ses till nyår igen men eftersom det är min storhelg att jobba detta året så kan jag inte vara med :/ Så nästa gång får bli nästa år i stället.

Renaulten gick nästan igenom besiktningen. Underkänd pga två trasiga glödlampor samt att jag glömt fylla på spolarvätska. ^_^ Men behöver inte komma för ombesiktning. Idag när jag tänkte starta den bara för att köra en runda i stan med den så... startade den inte. Startmotorn går inte ens runt, Robin tror det är batteriet som är slut. Så jag måste väl antagligen fixa det också innan jag kan sälja den. Jävla bil. Jag som inte vill lägga en spänn mer på den. Ska bli skönt när jag blir av med den. Annars sa de ingenting annat på besiktningen som man skulle tänka på så det verkar ju som att den är i okej skick annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0