Café :)

Igår hade jag och Elin en så kallad cafékväll i Stenberga. Man har ansvar för en helkväll med mat och underhållning och fixar allt själv, det är ideellt arbete och pengarna går till ekonomiska föreningen i Stenberga. Vi hade förberett mycket innan och bakat och sånt, och igår gjorde vi två olika soppor och bjöd på, med nybakat bröd till. Sen hade vi en tipspromenad som underhållning, med fina priser, samt sålde ljuslyktor som vi gjort själva. Det blev väldigt lyckat och kom mycket folk :)

Denna veckan som kommer jobbar jag mån-ons, sedan ledig och jobbar på söndag igen. Dags för andra jobbhelgen med långt pass, undrar hur det kommer bli. Senaste helgerna har det varit kaos på jobbet, så jag hoppas innerligt att jag får det lite lugnare. Tyckte det var mycket att göra förra helgen jag jobbade, när jag var där 13 timmar i sträck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0