Snart klart exjobb?

Fick tillbaks exjobbet från Hellander idag, det innehöll väldigt få kommentarer denna gång, varav en var lite halvjobbig, men jag har fixat det tror jag. Har skickat tillbaka arbetet till henne igen med :P Så nästa gång hoppas jag det är helt klart!
I morn ska det skickas till kritisk vän och till Urkund, en databas som granskar arbetena och bedömer om det finns något plagiat. Hoppas inte jag åker fast, men det skulle jag inte tro... :O

Ska till Lidköping i morn och testa underkjolen med klänningen. Måtte det passa ihop!
Hämtade klänningen idag i affären här, fick betala 150 kr :)

Fick en 5:a på hemtentan i arbetsplanering också. Förstod inte vad läraren kommenterat dock xD Men spelar roll, högsta betyg blev det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0