Sista hemtentan inskickad :)

Idag har det varit hemtentadag, dock höll jag inte på så länge eftersom jag redan skrivit klart del 1 tidigare i veckan. Så det var den ekonomiska biten som skulle göras nu. Det var tre uppgifter, inte så svåra. Så det var skönt.
Sedan har jag mest tagit det lugnt; solat, gått promenad och tränat. Och nu packar jag inför att åka hem i morgon, i 6 dagar :) Kommer nog blir en trevlig vistelse hemma.

Var i klänningsaffären idag och frågade om klänningen var klar. Det visade sig att den varit klar ett tag och att hon hade glömt ringa mig och säga det... Så jag fick testa den och nu sitter den mycket bättre :) Tyvärr hade jag varken pengar eller rätt BH på mig idag, så jag ska komma tillbaka antingen i morgon eller nästa vecka och se hur det passar och förhoppningsvis få ta med mig den hem då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0