Klurigt... :S

Har varit och testat klänningen idag igen. Problemet nu, som jag inte tänkte på innan, är att den är typ för lång.. :/ Vid studentbalen hade jag en stor underkjol extra som höll ut klänningen, men någon sådan fanns inte i affären här i Skara. :( Hon i affären skulle höra med en annan affär i Lidköping om de hade någon sådan kjol, för det skulle underlätta mycket. Annars måste jag gå och hålla upp klänningen hela kvällen... Baktill släpar den ju, men det visste jag ju innan, men aaa, det är krångligt just nu. Ett annat alternativ är att sy upp lite på fållen framtill så jag inte behöver hålla i klänningen när jag går, släpet bak kvarstår dock. Jag hoppas att den andra affären kan ha en underkjol som de kan hyra ut till mig, är lite orolig nu. Vill ju att det ska bli bra...

18.53
Har pratat med affären i Lidköping, de har sån underkjol som jag vill ha för uthyrning. Så nån gång nästa vecka ska jag pallra mig dit med klänningen och förhoppningsvis går det bra ihop med en sån underkjol. Jag sätter mitt hopp till detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0