Exjobbspyssel...

Idag har jag fixat med min powerpoint till exjobbet. Visade sig att man skulle ha med referenser i pp, vilket jag inte hade och hade missat. Så nu har jag petat in massa referenser, shit vad plottrigt det blev men jag hoppas att det kommer synas vad det står, så det inte blir rörigt. Tur jag såg det, då det är ett av kraven för att få godkänt :O

Annars träffade jag på min handledare på stan och hon meddelande att mitt arbete gått igenom granskningen utan plagiat :) Skönt!

Idag börjar utsparksveckan, ska till Smedjan ikväll för lite lekar och aktiviteter :)

Stefan har åkt hem från sjukhuset idag. Han opererades i natt och man satte in stift i fingret. Såg en bild på det innan, det var verkligen av, hängde i lite vävnad bara :( Så nu han är sjukskriven ett tag framöver och ska tillbaks varje vecka för kontroll och röntgen. Hade tydligen varit lite knepigt att få ihop det rätt... Men hoppas det blir bra.

Shit... nästa vecka tar jag examen. AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0