Exjobb in progress...

Har haft möte med handledaren idag, hon hade bedömt min revidering. Denna gång tyckte hon att det var mycket bättre, men jag har fortfarande en del att jobba på, framför allt på diskussionen... Hoppas kunna fixa det snabbt. Sedan var det mer småsaker som språk, layout och sånt. Så det känns relativt lugnt trots att tiden börjar dra ihop sig.. fyra veckor till examen idag!! Känns som jag ska göra tusen saker på den tiden, inklusive få klart mitt hjärtebarn exjobbet... xD

Ska åka hem idag och stanna i 5 nätter. Har med mig exjobbet hem, hoppas kunna få ro att jobba på det hemma. Annars har jag planerat att kolla på när Robin tävlar i sanshou i morn, sedan festa och gå på cruising, på måndag fyller mamma år så jag får hälsa på där, och sedan på speedway på tisdag. Mycket roligt som överväger det trista exjobbet. Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0