Examinator...

Igår skickade jag, efter jäkla strul på eftermiddagen, in mitt exjobb till examinator. Jag fick en examinator som jag lite fasade för att jag skulle få. Tycker denna kvinna är lite svår att tas med, men jag hoppas att hon kommer bedöma mitt arbete bra. Nu kan jag liksom inte göra mer med arbetet innan nästa vecka... Så det är att träna på det muntliga som gäller. Satan, så tråkigt det är -_-

Jag har nu börjat flyttpacka, om än väldigt lite. Bokhyllan är tom iaf. Jag hoppas att jag ska kunna komma igång mer, men det är svårt när man inte vet vilka saker man ska använda fram tills examen.

Försöker vara ute i solen om dagarna, igår var det häng med klassen och kårpub för sista gången denna termin. Idag ska jag nog ta med mig en kompis exjobb ut i solen och läsa. Sedan blir det grillning ikväll med klassen, och så Eurovision. Fullt upp. Ska hinna träna däremellan nånstans med. Hehe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0