Examensarbetet redovisat! :)

Idag har jag fått redovisa mitt exjobb. Jag var väldigt nervös innan men sen när jag väl kommit igång var det lugnt. Det gick inom tiden och jag fick bra kritik från opponenten. Klassen och lärare ställde frågor som jag kunde svara på, tack och lov. xD Min examinator var inte på plats så en annan lärare fick hoppa in och bedöma framförandet. Hon ställde en del kluriga frågor men jag redde ut det. :) Känns så skönt att ha det överstökat! Nu väntar jag bara på att det ska bli godkänt också...

Var hos tandläkaren idag med, det gick också bra, tur. :)

Nu väntar jag på att Robin ska komma hit senare ikväll :) I morn är det de sista redovisningarna på exjobbet, sedan blir det håruppsättning och så bal på kvällen!
Och dagen efter det... examen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0