Dags för speedway! :)

I lördags var vi i Älmhult och kollade på när Robin tävlade i sanshou. Det gick bra, han fick silver :) Sedan på kvällen var vi hos min bror i stan och festade och grillade, sedan var vi på cruising. Åkte hem runt tolv för det var så kallt sen :/ Annars var det väldigt kul :) På söndagen mådde jag rätt så dåligt xD Blev en slapp dag med film och pizza.
Igår skulle jag hälsat på mamma, men sedan både hon, pappa, Stefan, Zabiina och farmor fått magsjuka under helgen bestämde jag mig för att hoppa över detta. Trist att det skulle bli när jag är hemma :( Var inne hos Elin på dagen igår i stället. :)
Idag har jag reviderat på mitt exjobb enligt kommentarerna jag fick sist. Har sett över allt mer eller mindre, men får fortsätta i Skara i veckan. Åker ju hem i morn igen...

Nu blir det duschen och sedan till Vetlanda på elitseriepremiär i speedway :D Indianerna kommer på besök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0