Studiebesök inbokat :)

På torsdag ska jag åka till Strömsholms hästsjukhus på studiebesök. Det är en liten del av mitt examensarbete och mest för min egen skull. Jag ska närvara vid en stående operation och se hur (om) de övervakar hästen, och förhoppningsvis kunna ställa och få svar på lite frågor också. Så jag hoppas att det kommer bli bra. Har fixat tågbiljetter så att det ska passa med operationsbokningen, så jag ska åka härifrån kl 8 på morgonen och kunna vara hemma till kl 21 på kvällen, om allt går som det ska. Jag hoppas att det ska vara givande :)

Idag har vi haft typ praktiska prov, fast visat för varandra i par i klassen, att man kan utföra vissa övningar. Men själva övningen med att ställa in och använda ventilatorn är bara helt åt helvete, så jag läste innantill på pappret (liksom alla andra som var där samtidigt som oss och gjorde övningarna). Eftersom apparaten inte heller fungerar ordentligt så kändes det ännu mer värdelöst, samt att på arbetsplatsen kommer det säkert vara en annan ventilator som man ska jobba med... Ja ja.

Robin har varit här i helgen, det har varit väldigt trevligt :) <3 Vi har bland annat varit på gymmet ihop, gått långpromenad i solen, ätit pizza med kompis och kollat på Melodifestivalen ett gäng :) Blev rätt ensamt igår när han åkte hem, men idag känns det bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0