Mycket nu...

Idag har vi fått förbereda för den praktiska övningen i att söva häst nästa vecka. Vi är 12 st i vår grupp som ska göra övningen ihop, så det kommer nog bli trångt med så mycket folk, plus handledare och personal från hästsjukhuset. Vi har gett förslag på vilka läkemedel vi ska ge och delat upp uppgifter under övningen mellan varandra. Sedan kommer det säkert inte gå helt enligt planen där, men vi får se.
Har också delat in oss i grupper inför seminariet. Vi är samma 12 personer som ska göra det, men det var tre fall så vi delade oss i fyrgrupper inom gruppen och ska göra varsitt, sedan byta med varandra. Har fått ett hästfall att jobba med. Som tur är ska ingenting redovisas skriftligt, vilket underlättar.

När jag stod vid skrivaren och skulle skriva ut en massa papper tidigare idag så fick jag plötsligt blodtrycksfall och fick sätta mig direkt på golvet. :O Det var några andra från gruppen där som hämtade vatten och socker från godisautomaten till mig. Fick sitta kvar en stund.
Nu är jag hemma och har ätit, känner mig lite bättre men är trött. Så det får bli att vila och ta det lungt idag. Kanske det var undertryckt stress över allt vi egentligen har att göra som utlöste det. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0