Massage och flow i exjobbet :)

Idag har jag varit på massage här i Skara. Denna studio har för tillfället praktikelever där som gör olika behandlingar för 100 kr st, så jag passade på att boka 40 minuter massage. Det var himla skönt och avslappnande, men så slut och trött jag blev efteråt. Första gången jag var på massage hos någon proffessionell :)

Helgen har varit hur skön som helst. Efter tentan i fredags var vi ute och åt lunch i solen. Orkade inte gå till gymmet :P På lördagen gick jag och Malin en långpromenad, köpte lunch och åt på en bänk i solen, så skönt att bara kunna ta det lite lungt. Det tog ca 4 timmar att gå till Jula fram och tillbaka, men så pausade vi ofta på olika bänkar och pratade :P
Söndagen var också väldigt slapp, åt våfflor eftersom det var våffeldagen och var ute i solen :)

Igår började en ny exjobbsvecka, ska ha det tills efter påsk. Jag har faktiskt varit jäkla effektiv de här två dagarna och skrivit närmare 5 sidor :O Det är ju dock bara ett första utkast som kommer revideras mycket, men jag bygger en grund att stå på i alla fall. Hoppas kunna göra så mycket jag kan, helst skriva klart resultatdelens första utkast innan jag åker hem vid påsk, men det återstår att se hur pass bra det lyckas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0