Klänning inlämnad! :D

Idag var jag på posten och hämtade min klänning som mamma skickat till mig, sedan gick jag till klänningsaffären för att få domen om den. Hade inga förväntningar på att det skulle kunna gå att fixa med tanke på hur det lät när jag var där förra veckan.
Men hon kollade på den och tyckte att det såg ut att kunna funka, så jag fick prova den för att se hur pass stor den var. Och då sa hon i affären att detta nog inte skulle bli svårt att ordna, sy in lite på fyra olika ställen, så att den sitter på plats kring mig och inte faller ner som den gör nu :P Så jag fick lämna in den och så skulle hon fixa det :D Skulle kosta ett par hundra kronor trodde hon, men det är inte farligt med tanke på att jag kunde ha fått köpa en ny klänning. Så det känns bra att ha de fixat. :)
Nu behöver jag dock fixa en sjal, eftersom man tydligen inte får ha bara axlar på balen... Hmm. Vill inte ha det egentligen men jag får väl följa reglerna. Robin behöver gå under klädkoden mörk kostym under balen, förhoppningsvis kan han ha det som han hade på sittningen, plus någon stilig skjorta.
Ja herregud, det kommer väl lösa sig.

Har tentapluggat på förmiddagen idag, gick upp tidigt. Läste igenom alla föreläsningarna en gång, sedan fick det vara bra. Kan liksom inte läsa samma sak två gånger :O

I morn får det bli sista rycket innan tentan på fredag. Ska bli skönt att bli av med den, vill känna mig nöjd på fredag eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0