Framåt trots fastkörning.

Har tagit upp skrivandet på exjobbet igen idag, och har faktiskt åstadkommit ca 2 sidor om blodtrycksmätning :O Det är rätt långt i förhållande till hur mycket saker jag ska ha med i uppsatsen, men har hela tiden trott att det kommer bli för långt ändå så... Och jag känner mig inte nöjd med den biten i alla fall, det är mycket text som är rödmarkerad, som jag ska gå tillbaka till och ändra så småningom.
Körde fast på ett område, ovant! Jag brukar inte fastna när jag skriver arbeten, så jag bara skrev en mening, suddade, skrev om den, suddade igen osv... Vill inte att det ska bli en vana :O
Det gäller att ta vara på tiden nu när vi har börjat med anestesikursen, eftersom veckorna kommer gå till den kursen. Hoppas ha samma motivation i morgon och fortsätta skriva då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0