Blää.

Tentan är gjord.
Jag är inte helt nöjd. Nae, är faktiskt inte så nöjd alls. :/
Jag hann inte med att göra alla uppgifter, inte heller att kontrolläsa det jag hade skrivit. Hade planerat att lägga till saker i ett senare skede, men det hann jag inte med. Så på en del ställen är det blankrader :(
Hela tentan var stressande, det var för mycket för att hinnas med på 4 timmar, det var många som fick gå utan att ha gjort klart när tiden var ute.
Grämer mig också över att jag inte kunde några uppgifter, som kanske jag hade kommit på om jag fått mer tid. Men icke.

Antar att jag kommer vara nöjd med min prestation så småningom. Vill veta nu om jag är godkänd eller inte. Högre betyg än 3 är önskat, mest för att det skulle vara surt att sätta min isf enda trea på utbildningens sista tenta. -_- Ilandsproblem.

Ja ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0