Still waiting...

Det har gått drygt 10 dagar sen examen. Känns som jag inte riktigt fattat det ännu. Det har varit en vecka där jag bara gjort vad jag velat, och trots det har tanken fallit på ibland att jag måste ta tag i plugget. Men nu har jag ju egentligen inget plugg kvar, om det inte vore för att exjobbet fortfarande saknar betyg... drygt att vänta! Kursledare har sagt att senast i morgon ska allt vara klart, så det hoppas jag verkligen på. :O Min examinator har sagt att det är upp till mig att ändra i exjobbet om jag vill. Jag tror inte att jag kommer att göra det, jag vill bara bli av med det nu. Så jag hoppas det blir ett godkänt betyg i morgon, håller verkligen tummarna för det så det blir klart!

I veckan har jag umgåtts mycket med vänner och träffat familjen, och igår hade jag examenskalas hemma hos mina föräldrar. Vi var ca 20 personer där. Mamma och jag hade gjort pastasallad och jordgubbstårta och förberett hela dagen, det blev gott :) Jag fick flera fina presenter, bland annat smycken och en sköterskeklocka :D Kommer väl till pass eftersom jag börjar jobba om två veckor. HERREJESUS. Det är på riktigt nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0