Legitimation :D

Idag har jag fått min legitimation på posten. :) Så nu kan jag göra allt som ingår i djursjukskötaryrket utan att tänka att jag inte får det egentligen. :P
Idag har jag jobbat ute på pol. Väldigt rörigt i början men på eftermiddagen gick det bättre, fick hjälpa veterinär med lite av varje såsom röntgen och ultraljud. Jag har också själv tagit emot patienter för vaccination och vaccinerat en hoper katter och en hund :P Så det kändes bra att klara av de patienterna själv utan någon annan med. Och nu efter idag kan jag ju börja använda min stämpel också på vaccinationskorten ;)
Förkylningen är åt helvete idag, ligger i soffan och fryser. :( Hoppas det vänder tills i morn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0