Första dagen avklarad :)

Idag har jag börjat jobbs i Växjö. Fick en namnskylt och en stämpel med "Malin Dahlberg - Leg Djursjukskötare" på när jag kom till jobbet idag :) Nu fattas visserligen legitimationen fortfarande men jag hoppas den kommer i veckan.
Jag har varit i receptionen idag och försökt lära mig journalsystemet som används i Växjö. Inte helt lätt. Har fått ta emot patienter, debitera och sälja foder bland annat. Tycker det har gått över förväntan bra :) I morn ska jag ut på pol...
Har blivit så satans förkyld under dagen :( Kände av det redan i morse men det har förvärrats så jag har tung i huvudet och snorar och har ont i halsen :( Hinner och vill inte bli sjuk nu!
Fick hem mitt examensbevis förra veckan- Tyvärr vart det feltryck i det, fel födelsedatum :( Hoppas det inte ska påverka utfärdandet av min legitimation.
Har också varit på Öland över midsommar. Det var väldigt kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0