EXAMEN!

I fredags tog jag examen från djursjukskötarprogrammet. Jag innehar nu en kandidatexamen i djuromvårdnad och tillhör bland de första någonsin som har en sådan examen. :) Mycket stolt över min prestation!
På morgonen i fredags hade vi champagnefrukost med klassen. Den fick hållas inomhus eftersom regnet vräkte ner. :/ Sedan gick vi till stadshotellet där själva ceremonin var. Det var fint, med tal, sång och bandceremoni :) Sedan gick vi i kortege och under paraplyer till skolan, där det var mer tal och fika. Det var en trevlig stund där lärarna höll tal och delade ut lyckobrev. Sen var det också dags för mig och mina vänner att presentera en överraskning som vi förberett. Vi har under våren spelat in en musikvideo, komponerat egen musik, skrivit text och spelat in, och dedikerat denna till klassen och vår tid i Skara. Det blev mycket uppskattat :D Några lärare grät ;) Sedan var det fotografering med klassen och sedan skulle vi upplösas. Det var jobbigt, jag och många andra lipade. :/
Efter detta gick jag, Robin, mamma och pappa hem till mig och åt exotisk bricka med massa god mat, som jag hade beställt sen innan. På fredagseftermiddagen packade jag också ner mer saker, och på kvällen träffades vi alla hos Sandra för en sista träff innan vi skulle lämna Skara. <3

Igår packade vi ihop alla saker och flyttstädade och så lämnade jag Skara. Det var jobbigare än jag trodde, grät halva bilresan hem. :( Idag känns det bättre.

I torsdags var det också examensbal, mycket trevligt! Vi hade tur med vädret och kunde ta många fina kort, och jag var hos frisören och fick en snygg håruppsättning :)

Idag har jag inte gjort så mycket, bor hor Robin i Myresjö nu. Det står grejer lite överallt.
Fick tillbaka mitt exjobb från examinator idag, hon tyckte jag skulle ändra en del saker... känns inte så kul :( Jag har ju fan lämnat in för bedömning, förstår inte om hon ändå har bedömt arbetet eller om jag måste fixa de där grejerna först... hoppas inte, det ska inte behövas enligt den information jag tidigare fått! :O Inväntar besked från examinator och kursledare...

Kommentarer
Postat av: Malin

Stort grattis till examen! :)

2012-06-03 @ 20:32:58
URL: http://everypieceofme.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! :)

2012-06-07 @ 13:07:55
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0