Telefonen :O

I veckan har jag haft hand om telefonlistan två eftermiddagar. Jag som egentligen inte gillar att prata i telefon får ändå säga att det har gått ganska bra. Man har en lista på djurägare som ringt in och fått en telefontid, och så ringer man upp dem i den ordning som står på listan. En eftermiddag får det plats ca 30-40 samtal. Jag kunde inte ge direkta svar på allt som djurägarna frågade om men jag fick bara gå och fråga nån annan i personalen, så det löste sig :)

Jag jobbade i fredags kväll, det kom tre akuta patienter, men de var rätt krävande och mycket att göra med, sedan när jag inte jobbar lika snabbt som ordinarie personal. Men men, det ordnade sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0