Rörigt... :S

Idag har jag jobbat första passet som ordinarie. Har jobbar kväll tillsammans med en annan sköterska och en veterinär. Det har varit rätt mycket att göra och jag har fått ställa tusen frågor känns det som. :/ Så mycket att ta in verkligen, och så journalsystemet som krånglar när jag ska fixa saker i receptionen. För att inte tala om försäkringsfrågor och direktregleringar på patientbesök, det är helt fucked up i mitt huvud när det kommer till sånt. Och jag måste ju ta och lära mig det bara, det finns ingen genväg där tyvärr... Suck.
Annars är jag mest nöjd med dagens blodprovsprestationer, analys av blodprover och ansvar för larmtelefonen. De patienter jag bokade in var akuta, så där gjorde jag inga fel.
Nu sitter jag hemma i soffan och är riktigt trött och seg. Robin har lagat pastasallad idag som jag snart ska hugga in på som kvällsmat. Sedan blir det sängen och ett nytt kvällspass i morgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0