Öland.

Robin och jag har tillbringat helgen på Öland, där vi har tältat. Vi har gjort rätt mycket saker på de här två dagarna, bland annat åkt runt på norra Öland och vart uppe i fyren där, varit på Borgholms slott och sedan har vi festat i Borgholm också. Vi har också badat i havet, första gången jag badade igår, det var satans kallt :O Vädret har varit bra och vi har klarat oss från regn, som tur var med tanke på att vi tältade. Mysigt att tälta <3

Nu är jag hemma och i morn börjar en ny jobbvecka igen. Det kommer vara en del nya ansikten denna veckan eftersom de som varit på semester kommer tillbaka, och de som jag lärt känna har nu gått på semester. Men hoppas jag kommer trivas med resten av personalen också. :)
Fick min första lönespecifikation från jobbet idag, känns bra att få lite pengar nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0