Första arbetsveckan klar...

Det har varit en väldigt rörig och tankekrävande vecka på jobbet, men också väldigt roligt. Jag har hjälpt till med saker såsom blodprov, röntgen, vaccinationer, jobba i receptionen, ha hand om larmtelefonen (!) osv. Det sistnämnda har varit lite läskigt, eftersom det är viktigt att göra en korrekt bedömning i telefonen.
Det känns som jag börjat komma in i rutinerna men också som att jag har mycket kvar att lära kring just det. I morgon är det meningen att jag ska gå själv eftersom det inte är introduktion då, känner mig nervös inför detta. Samtidigt ska jag jobba kväll hela veckan och då går man mer själv med en veterinär eftersom det bara är 1-2 sköterskor och en veterinär som jobbar på kvällen... Men jag hoppas att det kommer gå bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0