Blodprover :D

Ytterligare en vecka har gått och det är helg. Satan så skönt. Dagen idag har varit riktig stressig, ungefär som i måndags, och det har varit fullt upp hela dagen med mycket akutpatienter. Men jag sitter ju här hemma nu så vi måste ju ha rett ut det på nåt sätt :P
I veckan har jag tagit flera blodprover på katt, första gången jag har gjort det, och de har lyckats! :D Senast idag tog jag tre fulla rör från en jättetrevlig hankatt :) Självförtroendeboost när det lyckas, för katterna har så små kärl ofta.
Jag har också lagt p-kanyl på en hund med lyckat resultat. Tycker dock det är rätt svårt med kanylerna överlag :S
Ikväll blir det mys i min ensamhet då Robin är på Öland. Skönt att bara hänga i soffan och glo på tv faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0