Tid för tredje intervjun.

Jag har pratat med chefen på Vetlanda djurklinik idag och bestämt att jag ska komma dit på måndag för intervju. Så det blir att åka hem igen ett par dagar, jag åker på lördag och kommer tillbaks på tisdag. Ett evigt farande och pengar går det åt, men det får det vara värt. Det lät bra i telefonen när jag pratade med henne, jag var den första de hade ringt till av de personer som var intressanta, det verkade inte vara så många, ett par tre stycken eller så. Så vi får se vart det leder.

Skriver på mitt exjobb idag, fått ihop ca 3/4 sida om pulsmätning. Det går segt. Borde börja på ett nytt avsnitt nu, men aaa, får se om jag gör det.

Bokrean har startat idag, är himla sugen på att gå dit. Jag har ett presentkort på böcker så det skulle ju passa himla bra, bara det att jag inte har tid att läsa dem förrän i sommar... Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0