Resultat & disciplin.

Jag har börjat skriva på min resultatdel till examensarbetet. Jag började dock inte "från början" så som jag tänkt resultatdelen, utan mitt i nånstans. Helt enkelt för att jag inte vet hur jag ska inleda min resultatdel. Jag har i stället skrivit om kontroll av slemhinnefärg, kapillär återfyllnadstid och andning. Har börjat med de parametrar som är enklast att förklara, men som det tyvärr finns minst studier på. Vilket gör att jag har fått använda mig av mindre tillförlitliga källor vilket inte är så bra... Men jag ska nog lämna det därhän tills vidare så jag inte kör fast.

För tillfället gör jag... ingenting. Sitter av tiden tills jag ska iväg och fika med tjejgänget. Det stör mig att jag inte utnyttjar tiden jag har fullt ut för att skriva på arbetet. Det är som att hjärnan ställt in sig på att bara skriva om ett område per dag, för när jag är klar med ett område så försvinner motivationen att skriva vidare om nåt annat så fort. Och då har jag ofta mycket tid över den dagen... Drygt. Disciplinen är inte den bästa helt enkelt.

I morn ska jag åka hem i fem dagar. Kommer vara fullspäckade dagar tror jag så jag tror att mitt examensarbete kommer bli lidande :/ Ska iaf ta med grejerna hem och hoppas kunna klämma in lite plugg nånstans. Och att motivationen finns där. Föga troligt.
Ska bli härligt att träffa Robin igen nu när det är nästan tre veckor sen sist. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0