Introduktion.

Idag har jag skrivit på introduktionen till examensarbetet. Den ska vara typ klar för en första granskning nästa vecka på tisdag, så det börjar bli dags att göra klart den. Speciellt med tanke på att jag ska vara hemma från fredag till tisdag. Lär ju inte bli så mycket gjort precis...
Men jag har i alla fall skrivit ett första utkast som kan finslipas lite på, och jag har skrivit under rubriken Material och metod också. Det ska visserligen inte lämnas in förrän om några månader men jag har skrivit in lite om vad jag gjort hittills (samlat och läst artiklar, vilka sökord jag använt osv).
Då är det väl dags att börja på resultat snart kanske... har ju redan en del fakta att utgå ifrån.
Men det får bli i morn eller en annan dag :P

Idag är det alla hjärtans dag. Skickade ett paket med lite grejer till Robin förra veckan som han har öppnat idag när vi pratade i telefon :) Älskar dig <3

Ikväll ska jag träffa Malin och Sandra P, vi ska äta mat och se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0