Hemtenta.

Igår fick vi ut en hemtenta i vårdhygienkursen. Den ska vara inlämnad i morgon senast kl 17.
Jag började direkt att söka artiklar till tentan igår när vi fått ut den, sedan började jag skriva på eftermiddagen och gjorde halva tentan igår.
Idag har jag skrivit resten och är i princip klar, lite småfix bara och korrekturläsning, men det ska jag ta itu med i morgon. Känns som jag har gjort det ganska bra, skulle nog kunnat göra bättre men har inte orken att ändra på mina svar. Tycker ändå det ska räcka till ett bra betyg.

Hade möte med exjobbshandledaren igår också. Hon är fortfarande väldigt positiv till mitt exjobb :P Jag har ju dock inte alls gjort mycket... Hoppas verkligen att jag ska kunna komma igång efter helgen, 2.5 veckor med bara exjobbsarbete då.

Snart är det dags att börja förbereda sig för intervjun också. :O Rätt som det är så är det den 20:e när jag ska dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0