Förvirring :S

Jag har fått erbjudande om jobb på Växjö djursjukhus idag. Minst ett graviditetsvikariat, och jag fick upp lönen lite grann, inte så mycket som jag skulle velat, men med goda chanser till höjning efter sommaren. Och chans till fast anställning efter vikariatet.
Ringde till chefen där och pratade idag och sa att det låter intressant, men jag gav inget besked. Och det är ju för att jag ska till Vetlanda på måndag... Nu vill Växjö ha ett besked från mig på tisdag :O Jag vet inte hur jag ska göra. Hoppas halvt om halvt att Vetlanda ska kännas sämre, så att jag kan bestämma mig. Samtidigt skulle jag kunna bo med Robin om jag fick jobba i Vetlanda... Gud, vad svårt det blev! Kan inte allt bara klarna efter intervjun på måndag så jag kan ge ett besked till Växjö om hur jag ska göra på tisdag. :/ Jobbigt med valfrihet ibland.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad får du som ingångslön på Växjö?

2012-02-26 @ 13:48:32
Postat av: Malin

De tillämpar Kommunals avtal, står ganska fast vid det i Växjö, och enligt det är ingångslönen ca 20 700 för leg. djursjukskötare. Ska dock försöka få upp detta.. om jag säger ja till Växjös erbjudande vill säga. Inget bestämt än.

2012-02-26 @ 20:31:15
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/
Postat av: Theres

Gud vad de ska hålla på och krångla med lönen! Hoppas du lyckas ta ett beslut på måndag kväll nu då. :)

2012-02-26 @ 21:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0