En intervju till :O

De ringde från Jönköpings djursjukhus idag och ville jag skulle komma på intervju. :O Så jag ska dit redan på söndag!
Trodde nästan de glömt av mig eller att mitt mail kommit bort i receptionen, så jag blev lite ställd i telefonen när de ringde.
Så det blir intervju både på söndag och måndag, eftersom jag ska till Växjö med. :) Ett evigt farande, men jag hoppas att det ska gå bra. Lika bra att få det gjort när jag ändå är hemma.
Hoppas snart höra av Vetlanda djurklinik också så jag vet hur det blir med jobb där. Har inte stora förhoppningar dock.
Kommer bli spännande och nervöst tror jag!

Hemtentan i vårdhygien skickade jag in tidigt i fredags morse, medveten om att hade kunnat göra bättre, men jag tror nog det blev bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0