Trandansen :D

Robin har varit här i helgen, och igår var vi och de andra i gänget på sittning i skolan. Sista sittningen vart det, och vi samlades några timmar innan hemma hos Marica och gjorde oss i ordning och förfestade lite :) Kl sex gick vi till Smedjan. Det visade sig att vi allihop fick sitta jämte varandra vid samma bord :D
Maten var god och vi drack alla vin och cider till, det gjorde att man blev rätt snurrig frampå kvällen :P Det var lugnare än förra gången och trevlig stämning :)
Efter middagen öppnades baren och det blev dans och disco, väldigt bra musik, vi dansade fram till klockan två när vi gick hem. :)

Idag är jag således trött och sliten, det blir lugnt med filmtittande ikväll. :)

Ringde till hyresvärden i Växjö innan och sa att jag fortfarande var intresserad av lägenheten. Mamma var där och kollade på den igår och tyckte det såg helt okej ut. Dock sa värden att det var fler än jag som sagt ja så han ska välja ut en. Om det blir jag kommer han ringa mig under morgondagen, annars har någon annan fått den. Så vi får se.


Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med lägenheten! :)

2012-04-22 @ 21:11:14
URL: http://everypieceofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0