Mer revidering + lägenhetsvisning

Idag har jag börjat revidera på diskussionen, den svåra biten. Jag har tagit bort vissa grejer, och lagt till andra som handledaren gav tips om skulle kunna vara med. Flyttade om olika stycken också så jag visste till slut knappt vilken ordning det skulle vara i, så då gav jag upp för idag :P Det är mer innehåll nu tycker jag, men jag är verkligen inte klar.
Försökt korta ner arbetet överlag också, men det är svårt :/

På lördag ska mamma och bror kolla på en lägenhet åt mig i Växjö. Såg en annons på Blocket igår och mailade jag, och hyresvärden ringde idag. Det var jag och en handfull andra som ska kolla på lägenheten, så det kanske inte är så stor chans att få den, samtidigt som jag själv inte kan göra en bedömning eftersom jag inte är där... Men ja ja. Vi får se vad det blir av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0