Hemtentaflum.

Jag har smygbörjat på hemtentan i arbetsplanering som vi egentligen har till veckan. Men vi fick ut frågorna redan för några veckor sedan, men kunde inte göra dem förrän alla föreläsningar i kursen var klara. Och det är de ju nu så jag har gjort ett utkast på del 1 i tentan. Man ska utgå från kursens mål, och diskutera sitt eget lärande i kursen kopplat till en speciell inlärningsmodell... tror jag. Det är så att det är ena jävla tolkningsfrågor så jag kanske har gjort helt galet. Flum flum. Man får skriva max 2 sidor med 1,5 i radavstånd (normalt har vi radavstånd 1.0) vilket gör att det egentligen blir ännu mindre text. Jag har svamlat ihop två sidor nu, utan att veta om det är detta som efterfrågas... Suck.
Del 2 av tentan kommer på torsdag, det är några ekonomiska uppgifter som ska lösas. Usch, tyckte det var svårt på den föreläsningen så det ser jag inte fram emot :(

Har skickat in exjobbet till handledaren igen nu. Hoppas att det är bättre denna gången och att det blir mindre kommentarer tillbaka efter fredag...

Kommentarer
Postat av: Tobbe Ward (fd Holta)

I år ska vi utmana er Vetlandabor om guldet i speedway! Go Dacken! ;)

2012-05-02 @ 10:40:03
Postat av: Malin

Hehe ja det får ni kanske göra! :P Såg inte din kommentar förrns nu, min mail klassade det som skräppost :/

2012-05-10 @ 22:17:16
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0